BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 4, 2009

Pengalaman Seharian Saya

Assalammualaikum kepada anda dan juga kuda di atas ni :D hehe.Pada hari selasa pagi,kiter dah pegi mandi dan pakai baju sekolah.Maser pukol 7:06,kiter nak brekfes tapi kiter sempat lagi tengok tv ngan vedio.waktu pakai stoking lantai kat umah kiter ni licin jadi men ski sambil kaki pakai stoking ajer,lame-lame jatuh lar pulak.Sambung tengok tv balik.Pada waktu kat van nak gi sekolah lak lagi lawak,aku nampak orang men himpap-himpap kawan,pastu aku pelik,sorang dari diorang cakap 'wey arip,meh arrhh join sekali ngan kitorang' aku main tak kesah jer pastu aku cakap 'aku tak kesah arrhhh.Ko ajak aku ikot jerlah.....'.Sorang dari diorang senyum jerr....aku letak jer lah beg aku.
Waktu tengah men himpap-himpap tur kitorang wat kombo game lak.Care nak main kombo game ni kene himpap semue orang,orang kecik kat tengah,orang sederhana kat bawah dan yang besar punyer kat atas.aku dipilih jadi yang kecik pastu waktu tengah himpap tu aku raser cam nak mati arhh X_X .Waktu dah sampai sekolah kitorang rebot-rebot.Dapatr arrhhh jumper kawan-kawan pastu waktu nak balik tur cam biase naik van.nir satu,Irfan tur pi bawak meshingun manik dalam beg pastu kuarkan,kengkawan lain pon bawak.Pastu jadi arhh perang 1856-an,nir waktu paling lawak.Orang tur kuar sebab nak bagi orang lalu pastu cepat-cepat ader orang suroh pak cik tur jalan,pastu pak cik pon jalan arhh sorang lari nak kejar van sambil nangis-nangis pastu dier kene tembak ngan pistol manik pastu menjerit pastu tak nangis daaa......haha. TAMAT.TERIMA KASIH KERANA MEMBACA

1 comments:

Apple_Lover said...

Kena hempap..???
Ish..sape la yang
hempap Arief tu..???

makin kurus la die nnt..

:)